Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Cafétaria De Munt. Meer weten? Ontdek meer
Sasa
25 jun 2026 om 22:08
eten smaakt goed, warm en op tijd
Nienke
25 jun 2026 om 19:09
Lekkere kruiden op de patat
Vlot bezorgd (buitengebied)
Helaas slappe patat
steven
24 jun 2026 om 19:50
bezorger was kwartier aan het zoeken naar mijn woning patat slof/koud frikadel was niet goed gaar en de kaassauflee was zwart
Maartje
24 jun 2026 om 18:47
Zoals altijd, goed, warm/heet en kwalitatief goed eten voor niet te veel geld
meine
19 jun 2026 om 10:25
Was prima. Let er alleen wel op dat de dekseltjes goed op de bakjes zitten.van de sauzen. Eten verder prima bezorging ook.
Danielle
18 jun 2026 om 17:50
Heerlijk…
Nicole
16 jun 2026 om 18:41
jammer dat de honing/mosterdsaus niet de "echte" is. meer een combi van mayo en curry.
Klaske
14 jun 2026 om 19:55
Erg lekker gegeten en super mooi op tijd gebracht.
Peter
10 jun 2026 om 19:19
eten smaakte weer heerlijk en snel bezorgd!