CAFéTARIA DE MUNT

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 3889 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Cafétaria De Munt. Meer weten? Ontdek meer

25 jun 2026 om 22:08 eten smaakt goed, warm en op tijd
25 jun 2026 om 19:09 Lekkere kruiden op de patat Vlot bezorgd (buitengebied) Helaas slappe patat
24 jun 2026 om 19:50 bezorger was kwartier aan het zoeken naar mijn woning patat slof/koud frikadel was niet goed gaar en de kaassauflee was zwart
24 jun 2026 om 18:47 Zoals altijd, goed, warm/heet en kwalitatief goed eten voor niet te veel geld
19 jun 2026 om 10:25 Was prima. Let er alleen wel op dat de dekseltjes goed op de bakjes zitten.van de sauzen. Eten verder prima bezorging ook.
18 jun 2026 om 17:50 Heerlijk…
16 jun 2026 om 18:41 jammer dat de honing/mosterdsaus niet de "echte" is. meer een combi van mayo en curry.
14 jun 2026 om 19:55 Erg lekker gegeten en super mooi op tijd gebracht.
10 jun 2026 om 19:19 eten smaakte weer heerlijk en snel bezorgd!